torsdag den 13. maj 2010

Det er jo hele tre ting på en gang

Jeg plejer normalt at være ret konservativ med hensyn til mit håndarbejde, forstået på den måde, at jeg som regel er i gang med ét (ET) projekt ad gangen som jeg gør færdigt før jeg starter på noget nyt. Og nej, jeg er ikke nogen synderligt struktureret person ellers (!), men lige præcis på håndarbejdsområdet passer det mig bedst at fordybe mig i et projekt ad gangen og nyde processen.

Derfor forstår jeg ikke helt hvad der er sket, men lige pludselig er jeg i gang med hele tre projekter på samme tid!

Jeg hækler på gråvejrstrøjen:


Jeg strikker Conwy-strømper:


Og jeg strikker på Fiona - igen:


Det er jo hele tre ting på én gang!!

(Jeg strikkede dog den sidste maske på Fiona i går - så kan det nok være der snart kan komme lidt mere ro og regelmæssighed på matriklen :)

(Suddenly I found myself working on three projects at the same time - that's normally very unlike me...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

avandia