søndag den 13. februar 2011

Med nål og tråd (og pap)

Den dér nye hobby (jo, det tror jeg faktisk godt det kunne ende med at blive) har grebet om sig! Første aften endte med dette:




Og så greb det ligesom om sig:




Hvis det bliver ved med at være et hit går jeg efter et sengetæppe - hvorfor starte i det små? (Hvis nyhedens interesse damper af, ender det måske med et par grydelapper) :)

(This new hobby is kind of growing on me - and on the table! If I keep having fun with it I'm going for a bedspread, if not I might end up with an ovenmit...)

3 kommentarer:

  1. Åh det bliver spændende, jeg kan fortælle, har prøvet mange gange, og det er ikke engang blevet til grydelapper hæ hæ. Men glæder mig til at se dit ♥

    SvarSlet
  2. Det ser lovende ud. Jeg prøvede engang at starte på et lignende projekt....det kunne end ikke blive til grydelapper i et dukkehus ;o)
    Men det er altså noget flot stof, du har valgt, så jeg er sikker på, du får et lækkert resultat
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Ok -du er gået i selvsving med de der lapper med stil..;-) og så i hånden ...respekt!

    SvarSlet

 

avandia