lørdag den 27. marts 2010

Fiona og forår

Hvor lang tid kan mon tage at strikke en lille kjole i str. 3/6 mdr.? Heldigvis ikke ret lang tid :)

Jeg startede i mandags og nåede akkurat at blive færdig så den kan gives væk til barnedåb i morgen! De fine kirsebærgrene, som fungerer som bøjle, er lige ved at springe ud og giver forårsfornemmelser i stuen :)

Fakta: Opskrift på Fiona fra Rasmilla, købt sammen med garn som strikkekit hos Holst Garn. Jeg købte 25g ekstra grundfarve og strikkede tunikaen 2 mønsterrapporter længere så det i stedet blev til en kjole :) Grundfarve: Sweet Pea, kontrastfarve: Cloudberry.

(Finished knitting the little dress just in time for it to be given away at a christening tomorrow :) I bought pattern (made by Rasmilla) and yarn (a little extra for added length) at Holst Garn. The pretty cherry-branches that are holding the dress are almost blooming)

2 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den blevet fin Anna! Og hvor er du bare hurtig!! Jeg tror, der er nogen, der bliver glade i morgen :)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor den er fin. Jeg har også haft strikket Fiona, men jeg tror snart, at det er tid til endnu én. Dejligt når der er lejlighed til at strikke til små søde piger. God påske.

    SvarSlet

 

avandia