søndag den 27. juni 2010

En lille hæklet fætter

For nylig skulle vi til barnedåb, og jeg syntes vi manglede en lille ekstra gave. Derfor brugte jeg en (hel) aften på ham hér:




 
 

Er han ikke bare skøn?

Opskriften er fra Kreativ Strik nr. 9/2010.

Pengvinen er stoppet ud med engangsvaskeklude så den kan håndvaskes (tusind tak for tippet i tidernes morgen P!)! 

Indeni er også en indbygget 'raslemekanisme' bestående af et gult plastic'æg' (sådan et der er inde i et Kinderæg - så måtte man jo ofre sig for sagen og spise chokoladen...) med et par perler i.

(Recently we needed a litte extra something for a baptism, so I spent an evening croching this cute little penguin. The pattern (in danish) is from Kreativ Strik 9/2010)

3 kommentarer:

  1. Hej. Jeg har været på jagt efter kreativ strik nr.9 hvor den pingvin opskrift er i, men kan simpelthen ikke finde det nogle steder, har du stadig opskriften?

    SvarSlet
  2. Jeg er ret sikker på at bladet kan lånes på biblioteket - det har jeg selv haft held med :)

    Håber det lykkes, og god fornøjelse!

    SvarSlet

 

avandia