fredag den 11. juni 2010

Frederiksberg-dage

I denne weekend er der Frederiksberg-dage i København, og så 'kom jeg lige til' at køre forbi Garn-iture, som havde annonceret gode tilbud via bloggen... Tsk, tsk... :)

Jeg fik sådan en hyggelig snak med den søde indehaver - det viser sig at hun har været forbi bloggen hér! Tænk en gang - hvad siger I!! (Vinke, vinke hvis din vej nu falder forbi igen ;) )

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Garn-iture er en fantastisk lille perle af en butik, med metervis af fine stoffer og hyldemeter med lækkert garn. Se bare hvad der kom med hjem i posen denne gang:


Lækkert uldgarn, som vil gøre sig godt til vintersjaler. Jeg er ude i overvejelser om noget stribet af det blå og det grå garn:


Og en posefuld små stofstykker til fine applikationer:





Og større stykker til flere toilettasker eller miniclutches:






At stoflageret vokser med voldsom fart, vælger jeg fuldstændig at lukke øjnene for! :)

(PS Hvad sker der for de aber og deres... underbukser?! Det skal nok blive en morsom overraskelse, som snedigt foer i et eller andet ;) )

(This weekend one of my favorite shops, Garn-iture, has special offers, and off course I had to stop by :) I came home with yarn for winter-shawls, scraps for applications and fabric for more pouches and mini-clutches)

1 kommentar:

  1. Sikke mange lækre ting, du fik købt. Jeg skal vist lige et smut forbi, nu når jeg alligevel er på loppemarkedet
    Stine:)

    SvarSlet

 

avandia