søndag den 18. april 2010

Her sker ikke en pind...

... men det er fordi jeg hækler (har-har-har, JA - den har jeg ventet længe på at servere :))

Til min fødselsdag var jeg så heldig at blive begavet med denne:


Den er fantastisk at hækle med, ligger godt og stabilt i hånden, og så slipper jeg for krampe i højre hånd som jeg ellers har tendens til at få, når jeg hækler med 'klassiske' runde hæklenåle af metal.

Så fik jeg, trods min ringe hækle-erfaring, mod til at kaste mig ud i et større projekt! Det begyndte sådan hér:


Og det skal nok blive godt (man kan se en lille teaser på det øverste billede :) )! Jeg vender tilbage med flere billeder senere i processen...

(I got this crocheing-needle for my birthday, and it's absolutely lovely to work with! I started a somewhat big project (you can se a little teaser on the first picture) and I will be back with more picture as the work progresses)

1 kommentar:

  1. Smart! Jeg tror, jeg skal ud og investere i en hæklepind magen til, for dem, jeg har, er godt nok ikke meget bevendte. Jeg glæder mig til at se resultatet, når du når så langt :)

    SvarSlet

 

avandia