søndag den 25. april 2010

Oh joy...

Forleden kom jeg (igen) til at gå ind her på vej hjem... Og med mig ud af butikken kom:


Er ugle-printet ikke bare det sejeste ever? Nu ligger det hele og venter på at jeg får fingrene i det (og det sker lige så snart jeg holder op med at være bange for denne hér og tager mig sammen til at få den prøvet!)...

(The other day I once again brought home wonderfull fabrics from this store. I absolutely love the owl-print! Now I just have to pull myself together and get this one working...)

2 kommentarer:

  1. Du må da ikke være bange for sådan en - mon du kan kureres med lidt kognitiv terapi ala diamant eller pil ned, pil ned ?

    SvarSlet
  2. Ha-ha ja, hvad er i virkeligheden det værste der kan ske?

    Jeg nærmede mig den forsigtigt i går, fik trådet den og repareret et par bukser... Og vi lever begge endnu (og bukserne med)! :)

    SvarSlet

 

avandia