torsdag den 22. april 2010

Knitting on the road

Til jul fik jeg denne bog med sokke-opskrifter - tilsyneladende til at strikke mens man er på farten. Bogen er fyldt med forskellige strømpeopskrifter inspireret af forfatterens mange rejser. Hver opskrift indledes med et lille afsnit om inspirationen til opskriften - meget inspirerende i sig selv - og jeg har allerede kigget i den mange gange!


Da weekenden bød på en tur til Jylland besluttede jeg mig for at teste en opskrift 'on the road'.

Jeg var lidt skeptisk i forhold til at skulle fægte med pinde og holde styr på garn, samtidig med at jeg skulle udfylde min rolle som opmærksom co-driver (kodriver?) mens gemalen styrede fartøjet vestpå. Men da maskerne først var slået op og fordelt på strømpepindene, gik det støt derudaf. Da vi nåede frem var jeg nået så langt:



 Det bliver ikke sidste gang jeg strikker mens jeg er på farten!! Og så fik jeg også taget mine fine strømpepinde fra Knit-Picks i brug :)

(This weekend I've been Knitting on the Road - not at all as big a challenge as I imagined. I also got the chance to break in my new dp-needles from Knit-Picks :) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

avandia