søndag den 9. maj 2010

Et simpelt regnestykke

En veninde tippede mig om denne fantastiske butik forleden (tak L), og i går smuttede jeg forbi. DET bli´r ikke sidste gang!! Butikken er lille, hyggelig og fuld af fantastiske stoffer, lækre garner, fine bånd og skønne stofbetrukne knapper - og meget andet! Tjek butikkens fine blog og se billeder af de dejlige ting!

I virkeligheden er det et simpelt regnestykke: 

Mig + Garn-iture =


Jeg kom hjem med dette:







Og kunne ha´ købt hele butikken. Det gør jeg en anden dag! Jeg har allerede snedige planer for flere af stofferne :)

(A friend gave me a tip about this fantastic store. Yesterday I went and came back with wonderful fabrics. I already have plans for some of it!)

2 kommentarer:

  1. Af hjertet tak for skønne links - jeg får lyst til at tage mig en fridag a la "besøg stof-og garnbutikker i København".
    Der er dejligt herude i provinsen, men jeg kan godt savne nærhed til større udvalg af garn og stof !

    SvarSlet
  2. Jeg kan varmt anbefale en tur til Garn-iture - men pas på, man bliver fristet! :)

    SvarSlet

 

avandia