lørdag den 29. maj 2010

Mini-clutches

Jeg købte et mønster til en fin, fin mini-clutch hér, hos Keyka Lou, og da jeg var så heldig at have et (større) lager af lækkert stof fra Garn-iture var det jo bare at gå i gang:





(Ja, jeg har mere end tre fingre på venstre hånd i virkeligheden! (Også på højre...))

Og én gang til, i andet stof med helt fantastiske detaljer:




Med søde ænder:

 
 
  

Og med kære ugler:

 
  

 

 

Sååååå fine (hvis jeg selv skal sige det....), og rigtig godt og gennemarbejdet mønster, som jeg helt sikkert kommer til at bruge mange gange fremover! To af taskerne er allerede foræret væk, og en er planlagt til at flytte til det jyske ved næst kommende lejlighed :)


 (I bought a pattern for at mini-clutch at Keyka Lous, and made some several cute little ones, from some of the nice fabrics from Garn-iture...)

2 kommentarer:

  1. Nøj de er flotte, sådan kunne jeg godt bruge :0)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor du inspirerer mig til at få gang i symaskinen !

    Fine, fine små punge !

    Og af hjertet tak for awarden og de søde medfølgende ord - tak, tak :-)

    SvarSlet

 

avandia