torsdag den 27. maj 2010

Blog-award


Tænk engang! Se hvad Violykke har givet mig (mig, mig, mig):


Det er min første blog-award - tusind, tusind tak for den, jeg bli'r næsten lidt genert :)

Reglerne for denne Award er følgende:

Kopier Awarden ind på din blog. Tak og link til den som har givet dig den.
Link til 7 andre og spred lidt glæde.
Fortæl 7 ting om dig selv.

Jeg har aldrig haft det særlig godt med kædebreve og deslige, og er derfor også lidt ambivalent i forhold til at skulle give awarden videre med regler og betingelser... Til gengæld gør jeg meget gerne reklame for nogle af de blogs jeg holder af at følge med på - så må det være op til jer selv, at vælge om I har lyst til at lege med... :)

Jeg linker til:
  • Pulterkamret, fordi Rikke er så inspirerende og fuld af gode idéer. Og så skriver hun godt!
  • Dottelot, fordi Dorte bliver ved med at overraske mig med sin fantastiske viden og tekniske kunnen, og sin lyst til at dele med mig :)
  • Erleperle, fordi det var på hendes blog jeg opdagede hvor længe jeg kan sidde i min helt egen verden og være fuldstændig opslugt af billeder af lækkert stof i fine farver
  • Hverdagsjunkie, fordi jeg synes det er så inspirerende, at hun (blandt andet) blogger om håndarbejdets historie. Og så har hun netop lavet sådan en god 'begynder'-DIY til en poncho der er sååå fin!
  • Strikkeforsker,  fordi jeg har nydt at følge med i mange af hendes projekter og det var på hendes blog jeg stiftede bekendtskab med Nancy Bush og Knitting on the Road
  • Karlssons Kludeskab, fordi hun er så helt vildt kreativ og skriver så godt om det (og fordi det af en eller anden grund ikke kan lykkes mig at linke helt korrekt til hende i min blog-roll - og hun fortjener bedre, så her er det link der fører helt ind på hendes blog)
  • Strikkekurven, fordi hun har vist SÅ mange fine projekter på sin blog - og nu også sælger garn til at strikke dem af hér :)
Og - som reglerne forpligter til - 7 ting om mig selv:
  • Jeg har strikket siden jeg var 6 år gammel
  • Jeg har en gang strikket så meget at jeg sled hul på pegefingeren og var nødt til at tage plaster på for at kunne strikke videre :)
  • Jeg er så glad for at strikke på strømpepinde, at jeg ikke rigtig forstår hvad man skal med Magic Loop (what's the fuss?)
  • Jeg har aldrig rigtig lært at hækle og kan ikke huske de forskellige masketyper udenad, så jeg er nødt til at slå dem op hver gang jeg vil hækle noget
  • Jeg har en svaghed for stof med fine prints og flotte farver
  • Jeg har så godt som altid gang i en eller anden form for håndarbejde og en eller flere bøger
  • Jeg er for nylig begyndt at læse opskrifter og bøger om håndarbejde på engelsk og er totalt begejstret over hvor meget det udvider repertoiret!! :)

(I just recieved my first blog-award  :) Thanx Violykke!)

1 kommentar:

  1. Tusind tak for awarden, den er jeg mægtig glad for.
    Når nu Nancy Bush er et hit, så kig nærmere på Cat Bordhi.

    SvarSlet

 

avandia