lørdag den 1. maj 2010

Det startede med en pind og en snor...

...men heldigvis kommer det til at ligne noget når man kommer lidt længere:




Og med hårdt arbejde og tålmodighed (øj, hvor får jeg trænet mine fastmasker!) kan man ligefrem ane hvad det skal ende med:




Jeg hækler denne solskinstrøje (skønt navn, ikke?) fra Liselottes blog. Men med min farveskala tror jeg nu det er rimeligt at jeg kalder den gråvejrstrøje :)

Jeg har for øvrigt ændret stort set alle antals-angivelser i den originale opskrift, fordi jeg hækler med tyndere garn og en hæklenål to numre mindre end i den oprindelige opskrift. Så be'r man ligesom også om at få lov til at tælle, prøve sig frem, hylle op, tælle, tælle mere og prøve igen!! Men nu tror jeg den er der :)

Den søde Dorte har også hæklet trøjen i en vildmarks-version, som er vildt flot live også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

avandia