fredag den 21. maj 2010

Flere maskin-kilometer

Midt i taske-manien blev der også lige kørte nogle servietholdere gennem maskinen :)




Med det vejr vi har holdt os den sidste tid, går der lang tid før det går af mode at have servietter i tasken!! (Ja-ja, bortset fra de sidste par dage, forstås!)


Og så stod en veninde og manglede en holder til sin datters sut (sutter? - jeg håber sandelig ikke der skal være for mange sutter i tasken, den er nemlig ikke ret stor)







Jeg er faktisk ikke rigtig tilfreds med suttetasken, som er designet ud af hovedet og 'made up as I went along'... Jeg synes sgu den er blevet lidt for amatør-ish - især indvendig (måske fordi den ikke har en indvendig lynlås-lomme??) Nåh, jeg satser på, at cute stof kan redde mangt og meget (og på at min veninde, som ikke selv syr, ikke tænker videre over design (før hun læser dette indlæg ;))!

For en sikkerheds skyld syede jeg også en lille toilettaske, som hendes skønne datter fik lang tid til at gå med at lyne op, lægge ting i, lyne, lyne op, tage ting op, lyne igen osv... Ak ja, de små glæder! :)







(Aside from all the bags, I also made a small stash af tissueholders, a little pacifier-bag for a friends daughter and another little pouch that her cute daughter couldn't stop zipping and un-zipping :) Ah, the little joys of life!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

 

avandia